torsdag 17 december 2009

Smidig

Jisses vad roligt vi hade ute i snön igår.
Man blir verkligen barn på nytt.
Då det var så kallt fick jag dra på stora vinterjackan
och var på ett ungefär smidig som denna fräsiga mannen nedan...




Sista pluggandet nu för denna gång. Jag har ett prov i eftermiddag
sen är det klart!


Snart bara en månad kvar till vi ska på första ultraljudet.
Hade varit skoj om vi skulle kunna få reda på könet.
Vi tog inte reda på det förra gången,¨
men vi gör det denna gång. Daniel får också bestämma lite ju :)
Men helt ärligt så är jag faktiskt också lite nyfiken.
Det hade varit väldigt roligt med en liten flicka,
en liten Amanda.
Jag blir självklart glad sålänge barnet är friskt och mår bra.
Men visst hade det varit kul med en av varje. En liten del av mig säger
att det är en pojke, men jag vet inte.
=)



Love C

1 kommentar:

  1. Gud så mysigt med ultraljud! har du tävlat i min tävling om klänning till julhelgen då?

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera