måndag 7 december 2009

Rolig video






All kärlek åt min älskade lille son, men,
ibland undrar jag var off-knappen, eller
åtminstone volymknappen sitter.
När man som minst känner för det dyker en liten demon upp.
Och denna lilla demon kan tralla i väldans hög falsett.
Oftast i affärer dock.
Demonen försvinner ganska fort igen, tack och lov.
Och fram kommer krokodiltårarna.
Och då blir lilla mamma blödig och vill kramas.
Temperamentsfulla lilla Bastian vet hur det fungerar.
=)


Nu är mammas klappar inhandlade. Hon kommer bli så glad så.


Nu är det inte lång tid kvar tills lillsystern kommer ner från Norges djupa skogar!
=)


Det var ju tusan vilken tid det tar att lägga in filmen.

Jenifer påminde min nyss om att det kommer faktiskt en julrea!
Hade jag inte en tanke på.
Roligt om man hittar någon vill säga. Men det gör jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar