söndag 13 december 2009

Bastian på isen




Igår var vi i Lund hos Ida, Marcus och Wilma och hade en heldag.
Först blev det fika på stan och sedan julpyssel en bra stund
hemma hos Ida. Vi fick gjort en del minsann.
Julpyssel är så roligt så!
Efter att Bastian sedan fått puckla på
stackars bakfulla Marcus gick vi ner till ishallen.
Tänka sig att jag kunde stå på benen.
Bastian tyckte det var roligt!
Han fick mest åka med Ida & Marcus då de var en aning
bättre balanserade på isen.
I videon ovan ser ni hur Bastian försöker springa fram på isen. :)
Men det var skoj.
Jag ska definitivt åka fler gånger med lillfisen.
Det var en mysig lördag, tack för det!
=)


I förmiddags var jag med farmor på gudstjänst i Svalövs kyrka.
Det är ett sista religionsarbete jag har tills imorgon.
Sista minuten här!
=)

Kyrkobesök är ingenting som direkt hör till vanligheterna.
Nu minns jag varför dessutom.
Träääsmak...



Ska snart fixa och dona i köket.
Det blir tacos! Yummie.
Det fungerar alltid.



Nu är det minsann skinande här hemma
efter allt städande.

Jag måste hitta mig en julgransfot!
Att jag inte tänkte på det när jag var i Lund igår...
Kan ju inte köpa granen annars.
De säljer tydligen granar i vårt område,
visst är det ganska billigt med 260:- för en Kungsgran?
Jag är inte hemma på det här med priserna så.



Love C




1 kommentar:

  1. tror jag har tittat 12 gånger nu - skrattar lika gott värje gång :)

    SvaraRadera