tisdag 8 december 2009

Kisseri kasseraaa


(bild lånad från Google)

Så kärt, en gravid man. Eller kanske inte.
Enligt min mening, en aning groteskt.
Tänk om Daniel skulle haft en sådan! Haha.




Är alldeles slut i batteriet ikväll. Orkar inte ens bada.
Då är det galet.
Raklång till kanal 5 om en dryg halvtimme. Underbart.

Någon som vet var man kan se hur många besökare bloggen har,
på just denna sidan.
Jag har inte riktigt tålamodet att leta efter det. Hmm.





Så! Nu har jag fått för mig en sak och då vill jag att det blir så.
Jag vill åka till London med Bastian.
Och till det hör också att Layal & hennes lilla flicka också vill dit.
Tycker vi slår slag i den saken och åker.
Om ekonomin tillåter vill säga efter allt julstök.
Tror det finns billiga resor för endast ett par hundra enkel biljett.
Vi får se, men jag vill.


Jag skulle vilja besöka många europeiska storstäder faktisk.
Jag har varit i Turkiet, 4 gånger.
Men det är också allt, ingen annanstans.
Jag vill se så mycket.
Och, det kan jag fast jag har barn
som någon påpekade för ett tag sedan att man då inte kunde.
Adjustment!
(visst stavas det så mummy?)



Hörde på radion om den 22 åriga mamman som skakat sin
2 månaders bebis så pass att
hon fått blödning innanför hjärnhinnan samt i ögat.
Hon fick panik för barnet inte sluta skrika.
Hon visste inte att det var farligt att skaka ett spädbarn.
Din dumme jäkel rent ut sagt.
Så arg jag blir.
Man kan väl för in i hela friden inte vara så korkad att man inte förstår det!
Lille bebben. Stackare.
Sådana människor ska inte få ha barn.
Undrar hur många det som egentligen är rena
monster gentemot sina barn?
Jag skulle bara vilja svepa in och rädda alla utsatta barn.
Usch jag blir så tårögd.
Det är så fel.
Denna världen är fel.
Ja fan!



Förresten,
jag lärde min son säga fy fan igår.
Inte det minsta mening kan jag intyga.
Jag trodde faktiskt inte han hörde mig.
Det gjorde han, och upprepade det galant.
Så.
Men det tycks ha glömts bort nu. Tack & lov.
=)


Denna dam orkar inte längre sitta rakt upp.
Och vet ni,
snart kommer tomten!



Love C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar