söndag 6 december 2009

Kvarteret skatan



Vi ska ha ett maraton här hemma snart.
Kvarteret skatan, med b la. Gun (bilden över) David Batra, Johan Glans m fl.
Den serien är bara så bra. Älskar den.
Hipp hipp är också att gilla!
Humor-maraton i världsklass. Om jag får tycka till.




Igår bakades det lussebullar hos Bastians farmor.
Till middag fick vi ox och kalvstek. Oh så gott det var!

Nu sitter jag och mumsar på popcorn och ska snart in i läsa vidare på min bok.
Tänk om man en dag kunde säga att man skulle skriva på sin bok istället,
en av mina högsta önskningar faktiskt! :)


Jag längtar tills,
jag får äta julmat. Både den svenska & den amerikanska hos mamma,
Lunka iväg på julgransjakt,
se min älskade son öppna alla julklappar!
Jag älskar verkligen julen. Jag blir som ett barn!

Min mamma sa något jättebra till mig en gång.
Man ska inte längta bort tiden! (ungefär)
Vi längtar till det ena och det andra,
sen rätt som det är så har ett par år flugit förbi.
Min mamma är en klok lite mamma hon.
(Lille mormor/Bastian)

Nighty!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar