tisdag 22 december 2009

Skuldkänslor!



Såja nu är jag satan själv känns det som.
Ska vi eller ska vi inte?

Tyvärr, tyvärr ska vi avliva vår katt imorgon.
Och jag mår skit. Verkligen.
Kan inte sluta gråta. Fan fan fan.

Nä, han är inte sjuk, vad vi vet... Men kissar inne.
Kissar i Bastians säng, leksakerna har förstört golvet and so on.
Jag verkligen älskar denna katt,
men jag klarar det inte längre.
Och ja God jul till dig, what about me?

Fan vad skit det är.
Hur i hela friden ska jag kunna somna.


Ska man skita i det? Och bara vänta tills nästa gång han kissar och förstör,
eller tills man går ut med ett plagg som luktar kiss.
Ja, det är för jävligt att avliva en katt som är frisk,
men att hemmet ska förstöras är inte rätt heller.
Jag är verkligen i försvarsposition nu!





Skit.

2 kommentarer:

  1. Till dig therese tog bort din kommentar.
    Idiot jämföra våran katt med pengar? Se upp vart du spottar.

    Vila i fred Blade många fina minnen fick vi med dig.

    SvaraRadera
  2. Tufft men rätt beslut.
    Stora kramar till er.
    RIP lilla Blade

    SvaraRadera