söndag 20 december 2009

Bilder från lilla mammas dator


En sockerbagare...

Här var man minsann brun, "äkta" brun =)


Den är faktiskt lite maffigare i verkligheten! :)
Den ser lite ving ut men men...



Lillfisen efter badet




En trött pojke i soffan :)




Är fortfarande nere i Trelleborg hos mamma.
Har ju jobbat i helgen, och pendlat till Lund i detta väder.
Jag har ingenting emot snön alls, men förstår de som kör!

Bussen imorse in till Malmö vajade rätt rejält, ganska läskigt faktiskt.
Snöat in genom taket på bussen och klockan vara bara 5 på morgonen
så det var minsann kallt om ändan!
Och kan väl inte direkt säga att det värmde att stiga av och vänta på tåget heller :)

Underbart med alla "efterfestdräggigtfulla" människor på centralen var gång man
jobbat morgon. Ljuvligt.
Kan aldrig tänka mig att jag varit på det viset...
=)

På tåget satt två "hårdrockare" from the 80´s or någonting,
men långt långt hår och cowboysarskor.
De skrek så det dånade i hela tåget;
- Seeeeex action.
Upprepande gånger.
Haha ja det är roligt med människor.

Som sagt,
jag kan inte tänka mig att jag gjort något så
förargelseväckande som att sjunga in public.


***********


Kom nyss in med lillfisen från mammas trädgård.
Vi byggde ett stort fort och hade snöbollskrig.
Hade man kunnat bli förkyld per kroppsdel hade
mina ben och rumpa varit nästintill i koma.
Men det var jätteskoj. Det växer man aldrig ifrån.
Mamma var dock lite mesig och sprang när vi kastade på henne,
undrar varför?
=)

Notis: Införskaffa termobyxor. (bättre sent...)



Nä nu ska jag dricka mammas julte.
Imorgon ska vi hem mot vår lille by.
=)


Love C







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar