måndag 28 december 2009

Borta bra men hemma bäst



Det har blivit Mc donalds tre gånger dessa dagar,
på hemvägen alldeles nyss blev den tredje.
Det fick minsann bli en sallad då.
Trött på den räliga maten, vilket då inte Daniel är.
Det är heligt det där med Mc. donalds för honom...

Notis: Dränk ej salladen med dressingen innan den smakats,
icke det minsta god var den.



Det har varit så himla mysigt och trevligt att vara
nere hos mamma allesammans nu dessa dagar.



Nytt projekt.
Planera Turkietresan!
Jag, Bastian & Jenifer åker till Alanya i Mars,
om det går som vi vill då vill säga.
Det blir femte gången jag är där då.
Eftersom det är första gången jag åker med Bastian utomlands
är det skönt med ett ställe man känner någorlunda till.
Jag längtar.



Hur ska jag få min lille plutt i säng nu?
Han har ju inte lekt med julklapparna han fick på fyra hela dagar!
=)




Love C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar