onsdag 16 december 2009

Märkligt!


En gammal, fin bild på min lillplutt.
Som inte är så liten någomer!
=)













Vår katt Gucci. Hon äter julgransglitter.
Det här glittret som man liksom hänger över granen styckvis.
What´s the deal with that liksom?
Smakar ju ingenting.

Tidigare idag då kattlådan skulle tömmas,
ja där fanns minsann glitter där i!
Jösses.


Nu snöar det igen.
Tycker det kan bli ett par minusgrader så det verkligen lägger sig
och man riktigt får frysa om nosen.
Precis så som det skall vara.
Så vi svenska folket får något ytterligare att beklaga oss över =)

För det kvittar vad det är för väder,
det kommer minsann alltid på tal.
Visserligen ligger det nog lite i skymundan nu då ett annat ämne toppat.
Nämligen Mr. swineflue!
Gahh!



Jag sitter och lyssnar på 60´s på Spotify och ska
försöka ta mig i kragen och göra något vettigt!
Som att leka med min lillfis.





The Tokens- The lions sleep tonight

Haha vilka minnen!
Jag & Jenifer dansade som tosingar till denna när vi var mindre.
"Awimmawepp"
=)



Love C



1 kommentar:

  1. Hej! Åh, älskar det här vädret så länge det inte snöar, kände det igår vid hämtning på dagis när man inte ens kan se rakt fram utan att få en snöflinga i ögat. Mysigt och ljust på dagarna med så här mycket snö.

    =)

    SvaraRadera