söndag 10 januari 2010

Sommarbilder


Systra min i studenttider

Dessa miner bjuder vi på

My handsome


Daniel & Bastian på Skånes djurpark. Där de skjuter ihjäl vargar...


Systra min ser ut som hon trampat i en hundlort

Brun och glad. Ådran i pannan är på sin plats ja.


En liten Bastian och jag nere vid sjön

She´s gonna kill me


Min vackra mamma

Försöker komma undan med billigare nota...

Den bjuder jag också på.

Lille mor och lille syster

Inte så tuff som hon vill få oss tro. Här i pariserhjulet.

- Kom igen Bastian, vattnet är inte farligt.


Jag & lillfisen i parishjulet.


Här ska det hoppas. För femtioelfte gången.




Nu är allt vad som har med jul att göra avverkats.
Icke på ett bra tag till.
Nu vill jag ha vår och sommar.

Största glädjen, att vår lille bebis kommer till oss.
Bastians födelsedag, ut och sparka boll, brunbrända armar,
kvida över att det faktiskt är för varmt och kunde varit lite svalare. Ungefär.
Som vanligt då.
Men ack vad vår och sommar är bra.

Alla småbarnsföräldrar kan också då glädjas av att slippa alla termobyxor etc.
För att inte tala om FINGERVANTAR!
Jag ogillar de starkt.

Så ja,
vår och sommar är så gott som välkommen från min sida.
När det kommer till skifte av årstider vill jag inte vara realistisk.
Jag vill att det ska säga tjoff så är det varmt.



Nu ska vi faktiskt leka affär.

Bebisar kommer ut genom kisserumpan förresten. Eller naveln. (Bastian)
För er som undrat...


Love C





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar