fredag 1 januari 2010

Die hard 4.0



Detta är en raclette, många som har undrat vad det är =)
Mumsigt är det, trevligt också för den delen.
Oxfilé, fläskfilé och kycklingfilé med olika tillbehör.
Yummie.



Tycker nyår är en aning överskattat dock.
Trevligt är det att sitta ett par stycken och äta gott och kolla på raketer.
Men "förr" var man ute och svirade till tusan då det var nyår.
Planerades månader innan vad man skulle ha på sig och vad som skulle drickas osv.
Roligt har man förstås haft!
Jag har haft roligt jag i mina dar!
Hehe ja jag vet, jag är endast 24 vårar gammal,
låter som jag vore det tre dubbla.



Ännu en kväll man ska tjaffsa med lillfisen om nattning.
Att tillägga är att vi är lika envisa i vår familj...



Ska vara lite social med min lille mamma nu.

Love C

1 kommentar:

  1. jaa nu e de mycket trevligare att nu att sitta och äta och kolla på raketerna :)

    ja du e snygg de vet du att jag tycker men jag e liiiiite snyggare :P

    SvaraRadera