fredag 1 januari 2010

Day after yesterday


- Jag har inte tryckt i mig massa grädde, hur kan ni tro det?



Jag får väl vara med på en bild jag med då :)



Vår lille linslus...



Igår var jättetrevligt.
Bastian somnade inte förrän 00.30 den lille busen,
med en liten demonstration såklart.
Jag filmade tolvslaget utanför, men...
ja, jag fick nog med en femtedel av den fina.
Det är inte min grej att filma.


Notis: Man kan mycket väl bli proppmätt på Raclette också.


Undra hur många av vårt avlånga lands befolkning som
inte mår prima idag efter gårdagen?
=)


Det ser inte så värst lockande ut att bege sig utåt idag förstås.
Is överallt. Galet.
Nu vill vi ju ha vår minsann.


Läste på Aftonbladet om en 4- årig flicka i Malmö som försvunnit.
Usch gud så hemskt. Hoppas hon kommer hem till sin familj igen!
Ryser i hela kroppen när jag läser sådant.




Love C

1 kommentar: