onsdag 13 januari 2010

Så här på morgonkvisten


Onsdag idag då.
Powerwalk ( eller vad vi ska kalla det),
slipa spjälsängen och även betsa den. Vet dock inte ifall det kan vara skadligt med själva betsningen under graviditet. Får kolla upp detta först.
Städ, städ och åter städ.
Och så tänkte jag faktiskt prova mig på att göra kalops. Äntligen.


Man är lite nyfiken på hur många det är som läser bloggen.
Men det kan man inte se på blogspot tydligen.
Lite trist...
Hade varit kul om man ni lämnade ett litet spår så man vet vem som läser.
Nyfiken som man är.
:)


Nä, om man skulle raffsa ihop sig lite och gå ut då.

Vet ni. Bara en vecka kvar till ultraljudet nu. Lovely.




Love C

5 kommentarer:

  1. jag läser din blogg stina!!
    som vi alltid kallade dig på syster jennys v..
    vad härligt att du är gravid och mysigt nu med ultraljud snart! vill ni veta om det är en lillasyster eller lillebror?? kram
    jenny fd göransson

    SvaraRadera
  2. Hehe det kallas jag tyvärr ännu av familjen.
    Ja det är jättemysigt, vi ska faktiskt ta reda på könet denna gången. Nyfiken som man är. Kram C

    SvaraRadera
  3. Jag läser så ofta jag kan

    SvaraRadera